Vis enkelt innlegg
Gammel 19-10-14, 12:58   #13
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sinnasnekker'n - Får deltakerne alt gratis?

Opprinnelig lagt inn av Billa, her.

Det er vel ikke skattbart å motta gaver fra bedrifter? I privat regi? Jeg kan aldri tenke meg at deltagerne har råd til å betale skatt av gavene de får, de slår meg ofte ikke som særlig godt stilt økonomisk.

Nei, folk som er godt stilt økonomisk har gjerne råd til å betale for håndverkertjenester og slipper å stille seg ut på TV for å finansiere nytt kjøkken eller bad. Verden er urettferdig.

Nå skal det sies at Sinnasnekker'n ville vært mitt foretrukne reality-konsept hvis jeg noen gang skulle vurdert å delta på noe. Det er ikke så ille, syns jeg.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat