Vis enkelt innlegg
Gammel 30-03-20, 22:06   #38
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.506
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lær meg alt om turkjøkken

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Ja, hvis du er veldig glad i plunder og heft, så velger du denne. Hvis du i tillegg digger å ha med to ulike brennstoff, parafin til tanken (husk trakt for å få parafinen ned i den mikroskopiske åpningen) og rødsprit eller tennpasta til å forvarme brenneren med, før du kan tenne på gassen, så er dette apparatet for deg. Prikken over i-en er muligheten til å bruke en rensenål for å stikke opp en dyse som stadig soter igjen. God tur!

Det var denne jeg beskrev som den gammeldagse forsvarets-, som ett av alternativene jeg har å sammenligne med.

Du har aldri opplevd ekte vennskap med en optimus 111 du. Du er bare misunnelig
Parafin har du på tanken, litt tennpasta på tube. Og den soter ikke om du behandler den med den kjærlige omtanken den fortjener.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat