Vis enkelt innlegg
Gammel 30-03-20, 15:37   #29
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.510
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lær meg alt om turkjøkken

Gass vs rødsprier er ca 10-0 til gass.
Med rødsprit kan du virkelig lage kaos om stormkjøkkenet velter. Da renner nemlig rødpriten ut, brennende...
Du må posjonere godt, for det er litt plundrete å slukke om du ikke bruker opp alt og du har plutselig en beholder med rødsprit som er dritvarm og som du må vente til kjøler seg ned før du kan gjøre noe som helst. Og enda verre om det går tomt før du er ferdig. Da skal du altså fylle rødsprit i en goldvarm beholder og tenne på uten å lage dampsky som eksploderer.....
Dere vil ha gass. Vi har et vanlig stormkjøkken fra xxl med gassinnsats. Har stekt pannekaker og kokt kaffe og det funker fint til det. Det ligger mange på finn ser jeg.

Slike bokser med gass og kokeenhet oppå ville jeg styrt unna. De ser veldig "vaglete" ut og jeg tørr ikke bruke slike.

Dette er jo den optimale primus, men den krever litt kjærlighet, litt dedikasjon og at du øver litt før dere drar på tur. Men er du først venn med en optimus 111 har du en venn for livet. https://www.finn.no/bap/forsale/ad.h...kode=173800842

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat