Vis enkelt innlegg
Gammel 27-01-20, 10:46   #56
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.377
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Deppa av snømangel

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Men jeg skjønner jo hva den ene varmerekorden, snømangelrekorden og andre rekorder etter den andre betyr, og det blir jeg veldig lei meg og redd av.

Ja,jeg syns dette er trist og skummelt. Jeg vet jo at det på søndre østland er vanlig med snøfrie vintre innimellom, men det er noe med summen her som jeg ikke liker.

Og for egen del syns jeg godt det kan være skikkelig med snø et par måneder på midten, slik at unger kan ake, gå på ski og leke i snøen.

Opprinnelig lagt inn av Pøblis, her.

Og nå har vi kommet så langt ut på vinteren at nå kan snøen bare la vræl å komme.

Men samtidig er jeg er også. Nå er hele hodet mitt innstilt på vår.

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Dette er forøvrig andre vinteren på rad at jeg ikke har giddet å kjøpe vintersko til poden.

Samme her. Hiawata har et par som passer ganske akkurat, så hadde egentlig tenkt å se om vi fant noen nye på salg, enten før eller etter jul. men det har ikke blitt noe av. Han har et par lave goretex tursko som han har brukt siden september, som egentlig ble kjøpt inn som fjelltursko. De er egentlig bare joggesko med litt kraftigere såle.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat