Vis enkelt innlegg
Gammel 22-02-19, 07:47   #10
Darth
En, av to-tre
 
Darth sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 5.083
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Sv: Se, han danser

Dette sier den unge damen til nrk:
"– Videoen ser verre ut enn det var. Det var ikke noe mer enn en dans. Det var vi som tok kontakt med han, ikke omvendt. Det var ikke noe annet enn hyggelig tone. Vi opplevde det som uproblematisk og greit, og han gikk vel fra utestedet før vi gjorde, sier hun til NRK."

https://www.nrk.no/norge/kvinnen-som...var-1.14441359

Jeg synes ikke Giske oppfører seg særlig lurt i denne saken, men samtidig så vet jeg ikke helt om jeg synes at han fortjener dette kjøret, spesielt ikke i denne saken.

Og er det ikke litt pussig at den fagforeningspersonen som varsler og sender videoer hist og pist, ikke tar kontakt med kvinnen det gjelder? "Fagforeningslederen har ikke tatt kontakt med kvinnen i videoen, og sier at han syns videoen taler for seg selv."

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat