Vis enkelt innlegg
Gammel 13-06-19, 17:01   #30
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.847
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Besteforeldreportalen: Jeg trenger bilseteanbefaling!

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Jeg må innrømme at jeg synes det er så knotete å feste seter som ikke har Isofix, at jeg hadde kjøpt sete med Isofix og brukt så lenge som mulig, og så byttet dersom barnet var langt unna fire i det vektgrensen ble nådd.

Min sønn var også tung som baby, men så er det jo heldigvis ikke sånn at de vokser like raskt etter ett år som de gjør i starten.

Det er alt for lite besteforeldrekupping her på FP. Vi er jo mange som er besteforeldre her nå.

Hadde ikke noen (eller kanskje filifjonka?) en tråd om det for en stund tilbake?

Edit: Der svarte jeg på feil innlegg. Dette skulle være svar til Strå. Jeg vet at det er en stund til du blir bestemor, Input.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West

Sist redigert av Pøblis : 13-06-19 kl 17:07.
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat