Vis enkelt innlegg
Gammel 02-10-06, 09:57   #35
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Modding av skrivefeil

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Modding må på ingen måte komme i veien for mobbing, nei. Det skulle tatt seg ut.

Nei, for da kunne ingen kalt meg purke.

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Men vil folk helst vite om hva som er moddet og hvordan/hvorfor? Jeg modder skrivefeil i overskrifter, som Tinetoff, men det er egentlig bare for min egen skyld. Skal man rette andre feil, så har det vel mer effekt om man samtidig forteller folk hva som var feil? (F.eks. i "endret"-feltet slik at det kommer opp under innlegget.) Eller tenker du på åpenbare tastefeil, Mim, som "ikek" for "ikke" og slikt?

Gjerne det, ja. Jeg er blandt de nysgjerrige som lurer på hva som er tatt bort. Alle her har jo vært på NM, og på NM ble ofte morsomme ting fort moddet bort. Det henger sikkert igjen hos flere av oss at når vi ser en modde har vært på tokt så tror vi en saftig kommentar blitt tatt bort. Da er det godt å kunne slå seg til ro med at det bare var en skrivefeil.

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat