Vis enkelt innlegg
Gammel 23-10-18, 09:09   #14
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.932
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke oppskrifter må man kunne når man flytter hjemmefra?

Jeg tenker at det viktigste er at man har litt forståelse for hva som er sunt og fornuftig å spise og så kommer det meste av seg selv når man først står der og er ansvarlig for matlagingen.

Hvis man har en grunnholdning om at man skal spise fisk og lage grønnsaker til middag så har man kommet langt. Så får det være opp til den enkelte hvordan man tilbereder fisken og hvilke grønnsaker man velger.

Ellers vil jeg slå et slag for en helt grunnleggende kokebok som ikke bare antar at du vet hvordan du koker poteter og lager saus. Selv ønsket jeg meg, og fikk, Gyldendals store grunnleggende kokebok, og selv om den ikke akkurat er revolusjonerende, så er det veldig greit å ha en kokebok som tar deg gjennom alt av basis norsk matlaging. Andre ting kan du gjerne finne på nett, men en grunnbok er god å ha.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat