Vis enkelt innlegg
Gammel 30-11-20, 15:38   #619
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.394
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2020

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Storebror vil heller dø enn å henge i sofaen med oss iført pysj er jeg redd (han vil hverken henge i sofaen med oss eller være sammen med oss iført pysj), så dette er egentlig bare et forsøk på å gi ham noe han uansett trenger og forsøke at han får litt det samme som de andre tross alt.

Ser den ja. Det er ikke så lett å finne på noe til gutter i den alderen ... Et tegneserieblad, hvis han leser sånt? Regner med at godteri og brus og sånt kommer uansett, i tillegg.

Nå skal det sies at det bare er barna som er i pysj her da. Jeg sitter ikke i sofaen med pysj. Jeg eier ingen pysj, og ikke engang en kosebukse. Ikke sitter jeg i sofaen heller, jeg er i sving med å lage en fæntæstik julefrokost. Så han sitter der med søstrene sine.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat