Vis enkelt innlegg
Gammel 30-11-20, 13:36   #615
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.488
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2020

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Mener å ha sett det flere steder nå i senere tid også.

Min 07-er liker heller ikke å bruke pysj, men vil ha det til jul likevel, for han liker å ha det på om morgenen, som kosedress, før han har på seg penklær. Men ikke typisk "julepysj" da, men en hvilken som helst pysj. I fjor fikk han en med gråmelert bukse som så mer eller mindre ut som en vanlig joggebukse, bare litt tynnere, og tynn genser til fra KappAhl. I år får han rutete flanellbukser med ensfarget genser til. Jentene får heller ikke typiske julepysjer, eldste får en lyseblå satengpysj fra BikBok, som hun ønsker seg (må finne ut hva jeg gjør med at buksa ikke kan strammes i livet, og strikken trolig er for vid - hvorfor kan ikke bare alle ha snøring? ), lillesøster får velourkosebukser fra Cubus og en søt pysjgenser fra KappAhl.

Man spretter et lite hull i linningen der det er søm, typisk midt bak, og trer inn en strikk som er passe stor ved hjelp av en sikkethetnål.

Erfaren. Det er eneste måten min eldste datter kan ha tights f. eks

Så klipper vi av og tar ut den strikken når hennes normalvektige søster arver dem noen år senere

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat