Vis enkelt innlegg
Gammel 23-04-20, 20:51   #10
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.060
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: ... men hva tenker vi om Tangen og oljefondet da?

Jeg skal ikke uttale meg om ansettelsen i seg selv, men det er ikke helt uvanlig at en parallelt med en vanlig utlysning også benytter "hodejegere" i ansettelsesprosesser i den type stillinger. Det er slett ikke alle i topplederstillinger som selv har søkt på stillingene sine. Når det er sagt skal de jo figurere på offentlige søkerlister likevel, så vidt meg bekjent.

Slyngstad sin deltakelse overrasker meg veldig. Jeg kjenner til det etiske regelverket det opereres under, og det er ualminnelig strengt, så at han selv sier "I fucked up" som jeg så sitert et eller annet sted i dag har han jommen meg rett i. Det er ikke lov til å ta mot en liten gave eller delta på arrangementer sponset av leverandører på noe nivå i den organisasjonen.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er aktiv nå   Svar med sitat