Tråd: AMK, Oslo
Vis enkelt innlegg
Gammel 16-01-10, 21:32   #132
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: AMK, Oslo

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Syns å mene at de sitter med medlytt hos amk, dvs at mens du prater med en opratør sitter en koordinator å hører å sender ut ambulansen, så når de fikk uten puls vil jeg tro at ambulansen allerede var på vei. Men ble stående ett stykke unna når truslene kom.

Nå kom vel de alvorlige truslene først når de skjønte at ambulansen ikke kom? Eller når var det man fant ut at man ville holde ambulansen tilbake, etter begrepene "forpult ambulanse"?

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Nei, det er det faktisk ikke. Det er ikke nok å bare rope det og så har man kapasitet til å sende ambulanse. Vi snakker om Oslo her. De får jo mange akkurat slike telefonsamtaler inn hver dag. Det burde være nok, men det er det ikke i forhold til kapasiteten deres.

Da håper jeg for guds skyld at det ikke er en person som er dårlig i norsk som finner meg dersom jeg skulle segne døende om noen gang. Hvis "hun dør" og "ingen puls" anses som en for dårlig beskrivelse så blir jeg faktisk litt skremt.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat