Vis enkelt innlegg
Gammel 20-09-23, 09:55   #19
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gave til rundt dag og åpent hus

Vi valgte åpent hus fordi vi ikke fant lokale som passet og hadde lyst til å invitere flere enn vi kunne dekke til for hjemme. Og så var det kjekkere å bruke penger på mat og drikke enn på lokale. Hadde ikke åpent absolutt hele dagen da, var åpent hus fra klokka 17. Og beskjed om at man gjerne måtte komme og bli så lenge man ville.

Hadde tapas og kaker og vin etc. Ting som kunne stå fremme og krevde lite fra oss som verter. Og jeg syntes det ble bra - jeg liker ikke så godt å feires stivt med taler og sånn.

Men ja. Relasjonen (og økonomi selvfølgelig) er det som betyr noe for meg når jeg bestemmer størrelse på gaven, ikke formen på markeringen.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat