Vis enkelt innlegg
Gammel 05-06-19, 16:25   #19
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klage på styling

Det høres virkelig ikke ut som dere har fått valutta for pengene - 20.000 for noe dere hadde klart sjøl til en brøkdel av prisen!?

Da vi skulle selge leiligheten etter min far, valgt vi også å få styling før det ble tatt penger. Steike, vedkommende klarte gjøre leiligheten så lekker at både bror min og jeg hadde lyst til å kjøpe den og flytte rett inn.

Stylisten ga oss, på forhånd, råd om lampetter og taklamper, som vi bytta ut og kjøpte sjøl, ga oss råd om fargevalg på vegger, vi malte sjøl, og stylisten hadde med møbler generelt, og bilder til veggene, samt diverse tepper til gulv og seng. Det ble, som sagt, kjempelekkert da hun hadde gjort sitt.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat