Tråd: Næringsgjær
Vis enkelt innlegg
Gammel 06-08-15, 20:50   #19
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Næringsgjær

Litt av (eller mesteparten) poenget med næringsgjær er at det erstatter ost for allergikere og veganere, så jeg hadde nok ikke brukt det like mye om jeg spiste kumelkprodukter. Men jeg synes det er godt i sauser og supper, i kjøttboller og karbonader, osv. Jeg bruker det i mye, men det er mange av de faste veganske rettene jeg lager, som vegansk "bacon", "eggerøre" osv for å få frem mer autentisk smak. Ikke at bacon eller eggerøre smaker ost, men det er nesten en magisk ingrediens der, av en eller annen grunn. Både smak- og konsistensmessig.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat