Vis enkelt innlegg
Gammel 30-09-06, 20:42   #72
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.927
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: NRK1 kl 21:45 - Dr House - Genial serie!

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

JA! Jeg ble helt urimelig lei meg over det! Husker dere serien Fortunes of War fra 1987? Jeg elsker den serien, og da jeg så den første gang, ble jeg hodestups forelsket i begge to, sammen. Sukk.



Enig. Kjempegod serie. Det er noe av det beste de har gjort sammen. Det var under denne innspillingen at de ble kjent med hverandre og ble sammen.

Slutten der hun kommer tilbake og han sier noe sånt som "You must never leave me again" og hun svarer "Don`t know. Probably not" (husker ikke ordrett, men i hvert fall sånn noenlunde meningen). Og nå når jeg har fått videospiller igjen kan jeg se den for første gang på lenge

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat