Vis enkelt innlegg
Gammel 01-12-06, 13:05   #35
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Viasat eller canal digital?

Vi hadde begge deler da vi hadde parabol, og CD har klart best filmpakke, synes jeg. Hos oss (les: mannen) var det uaktuelt å gå glipp av fotballen på TV3, TVN klarer vi oss begge godt uten, så hvis det ikke var for filmpakken hadde jeg droppet CD.

Vi hadde tuner med to kort i. En irriterende konsekvens er at man ikke kan se på noe og ta opp noe annet. Jeg hadde derfor valgt to tunere i dag. Tenk så dustete at du ikke kan ta opp 24 fordi du har barnevakt som ikke følger med, man kan nesten ikke forlange at de skal se på noe uinteressant eller se ut i luften halve kvelden.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat