Vis enkelt innlegg
Gammel 15-03-07, 10:28   #10
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ammeslutt allerede?

Opprinnelig lagt inn av søster, her.

Vi hadde en sånn fase også, rundt 8 mnds alder. Det gikk over. Om han tar skikkelig de gangene han gidder, kan det jo også godt hende at han får i seg ganske mye melk på et par amminger, så jeg ville prøvd å ha is i magen litt til.

Han vil ikke ha en sup før frokost om du tilbyr? Det er jo ikke farlig om det går litt utover grøtinntaket.

Nei, spesielt om morningen vil han ikke ha i det hele tatt. Da er det bare vann som gjelder. Grøt liker han egentlig ikke, men han har tatt noen skjeer i det siste. Men du har nok rett i at han får i seg mye når han først dier, selv om det er bare to amminger.

Kif: Akkurat produksjonen tror jeg ikke er problemet, jeg har masse melk fortsatt, og han må ikke slite i det hele tatt før den kommer. Bare jeg legger han på fanget og drar opp genseren kommer geipen, og han begynner å protestere voldsomt. Det kan ikke misforstås.

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat