Vis enkelt innlegg
Gammel 22-01-20, 14:34   #87
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.631
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal du ha til middag i dag? Tråd #5

Opprinnelig lagt inn av Syrinx, her.

Det hørtes godt ut! Har du en god oppskrift? Jeg er ikke så flink til å huske å bruke linser, men er veldig glad i det.

Den jeg skal lage i dag er denne. Du finner flere linsegryteoppskrifter der, og det er også en del oppskrifter på vegetarbloggen.no.

Jeg var i grønnsaksbutikk og fikk kjøpt en ladning med diverse tørre linser sist helg. Desseverre er det ingen av de vanlige matbutikkene her jeg bor som selger tørre linser lenger. Hermetiske blir jo ikke det samme i det hele tatt.

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv