Vis enkelt innlegg
Gammel 28-05-20, 14:39   #32
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.789
Blogginnlegg: 201
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Toll: Er det normalt at en vare til 25 euro skal fortolles for kr 242?

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Dette idiotiske gebyret på 149 kroner påløper altså på kjøp mellom 350 kroner og 3000. Da må det være lurere å bare kjøpe én da - så blir det 21 euro inkl. frakt.

I overgangsperioden ja, men jeg har sagt det hele tiden at fjerner de fritaket under 350 kroner så kommer jeg til å handle mer når jeg først handler, ikke mindre. Sprer man det helvetes gebyret over åtte-ti enheter av ett eller annet i stedet for en eller to, hjelper det jo plutselig på.

Kanskje folk til og med går sammen om å handle for å dele gebyret? Dette kommer ikke til å betale seg for norske nettbutikker og norsk varehandel, tror jeg.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat