Vis enkelt innlegg
Gammel 10-05-20, 23:01   #36
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.135
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor vanskelig kan det nå egentlig være å bygge en sofa?

Du skal til den butikken i Neuberggata! Skum-tex, tror jeg de heter nå! Det er en sånn vidunderlig spesialbutikk som driver bare med dette, og med møbelstopping. Jeg elsker dem, og elsker at de overlever og er i business år etter år.

De har puter til rygg, som er skråskåret. Jeg skal se om jeg får tatt noen bilder av sittebenken jeg har sydd, og sendt til deg.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat