Vis enkelt innlegg
Gammel 04-12-19, 12:16   #53
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.842
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor var du? - Historiske øyeblikk

22. juli 2011
På toalettet på Ikea på sørlandet. En ukjent dame fortalte meg om bombe i regjeringskvartalet i Oslo. Tok med meg datteren min og reiste hjem. I bilen ringte vi dem vi kjente som jobbet i Oslo like ved. Dager foran tv.

31. august 1997
Dianas død, jeg husker jeg var litt flau over at jeg begynte å gråte. Vi var nygifte, i sommerhuset i Kragerø med slekten da jeg fikk høre nyheten. Husker jeg gikk på loftet og fant frem de gamle ukebladene jeg hadde spart på med masse bilder av henne. Jeg var veldig fascinert av henne da jeg var tenåring. Stilen. Øynene. Dianabluse. Dianahår. Dior-vesken. Smilet

17. januar 1991
Jeg husker pappa hadde blanke øyne da kongen døde. Det gjorde inntrykk. Og så husker jeg alle lysene på slottsplassen.

11. septemter 2001
Jeg var hjemme på formiddagen sammen med en nabomamma og sønnene våre lekte sammen for første gang. Husker at moren fikk en telefon og ble blek og stresset, ba meg om å se på nyhetene og ba meg om å passe på sønnen hennes fordi hun måtte på jobb øyeblikkelig. Hun jobbet i forsvaret, det samme gjorde mannen hennes. Først sent etter leggetid kom bestemoren til gutten for å ta han med seg hjem.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat