Vis enkelt innlegg
Gammel 03-12-19, 13:21   #49
celebelen
Dragedytteren
 
celebelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Innlegg: 5.588
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor var du? - Historiske øyeblikk

Olavs død - jeg overhørte mamma snakke med mormor om det i telefonen sent på kvelden.

Dianas død - jeg så avisoverskriftene på vei hjem fra øytur, men kan ikke huske at det gikk spesielt inn på meg.

11. september - fyllesyk og sliten etter valgvake, samtidig som farmor lå for døden. Jeg så nok noe på tv, men orket ikke følge med.

22.juli - vi var på hyttetur ved Tyrifjorden. Svigerfar kjørte gjennom Oslo, og ringte for å fortelle om bomben i sentrum. Ville var liten, men vi hadde med en tenåringsgutt, så vi hadde ikke på nyhetene. Min første tanke var at det minnet om bombingen i Oklahoma, og stemte jo med tanke på gjerningsmannen.
Det jeg husker best, er at jeg sto ute i gråværet og så helikopteret sirkle over Utøya. Selve øya kan vi ikke se, og akkurat da var det like greit.

__________________
Det jeg mangler i tålmodighet, tar jeg igjen i temperament.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat