Vis enkelt innlegg
Gammel 29-10-23, 11:38   #1
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.417
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Finnes det en god ferdigpizza?

Jeg er ikke så bevandret i ferdigpizzaens verden, og jeg innser at dette og spørsmålet er litt i samme klasse som da fotballfrue (lot som hun?) ikke visste hvordan man viste fingeren, men jeg lar det stå til.

Jeg har bare smakt Grandiosa (fryktelig), Dr Oetker margharita (kjedelig, men spiselig. Så vidt) og Dr Oetker med kylling (litt verre enn margharitaen, men bedre enn Grandiosa). Men verden går jo fremover. Eller? Finnes det ferdigpizza som er god? Eller hvertfall akseptabel?

Dere får ta utgangspunkt i at jeg liker pizza altså, enten hjemmelaget eller fra restaurant. Jeg har aldri spist kebab heller. Og McDonald’s burger kanskje tre ganger. Sikkert greit å ta med i beregningen.

Hilsen snobbetallulah.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat