Vis enkelt innlegg
Gammel 11-03-18, 12:03   #23
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.781
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lite bad og størrelse på fliser

Vi pusset opp to relativt små bad for halvannet år siden og min erfaring er at du bør velge det du har lyst på, ikke det butikkmannen sier du burde velge. Det største badet har 60x60 fliser på vegger og gulv, bortsett fra dusjsonen/ved badekaret som har 5x5 fliser på gulv og 20x20 fliser med litt struktur/mønster på vegg, for å bryte opp. Dette er det typiske 2016-badet, som mannen min syns er gørrkjedelig og jeg syns er helt greit koselig.

Det lille badet/vaskerommet, som er ca. 3 kvm fikk Viktorianske fliser på gulvet (store åttekantfliser, med sort, liten firkantflis) og metrofliser på veggen. Overhodet ikke "moderne", men det jeg alltid har hatt lyst på. Og vi elsker det badet. Fordi det er så vår smak, ikke noe som vi har blitt fortalt at vi burde ha.

Begge deler er fint, men det vi valgte på smak oppleves som litt finere enn det som ble valgt som tidsmessig.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat