Vis enkelt innlegg
Gammel 27-12-23, 14:29   #32
Serafin
Bør lage seg en tittel selv
 
Serafin sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 9.291
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nyttårsforsetter 2024?

Jeg lander på rundt 190 bøker lest i 2023, så tror målet for 2024 må være 200 bøker. Og minst 30-40 av de skal være fagbøker. Jeg havnet på 25 der i 2023, så har litt å gå på.

Jeg må også få inn mer aktivitet, men jeg vet ikke om jeg bør sette meg et mål. For da er det fort gjort at man gir opp, hvis man mislykkes.

Ellers er det å prøve å holde hodet over vannet, be om hjelp når det trengs og gjøre sitt beste.

Har veldig lyst til å ta 366 ting, problemet er at jeg får aldri i verden samboeren med på det, og mesteparten av ting som er "overalt" er hans. Haha. Men skal prøve 366 ting, tror nok det skal gå radig.

Men lese, både skjønnlitteratur og faglitteratur, mer aktivitet og bare gjøre så godt som man kan.

__________________
--
Bonusgutten 06
Storebror 07
Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat