Vis enkelt innlegg
Gammel 07-08-19, 13:15   #1
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.370
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Stor underlimt dobbelvask til kjøkken og servant til bad?

Vi er i gang med et lite oppussingsprosjekt, og skal blant annet bytte ut kjøkkenvasken til fordel for en større underlimt en, og egentlig nesten det samme på badet. Jeg liker de store, firkantede kjøkkenvaskene fra f.eks. Franke, som det er god plass å vaske og stable ting oppi. Samtidig syns jeg dobbelvask er praktisk. Det var vi nå, med en liten kum og en stor kum.

Spekket er som følger:

Kjøkken:

  • Dobbelvask
  • Store kummer
  • Vi har en 80-modul den skal inn i, så vi har god plass
  • Underlimt
Bad:
  • Underlimt. That's it, egentlig.
  • Trenger ikke spesielt stor vask, bare helt vanlig. Skal inn i en modul som er 100-ish.
Sett noe fint og praktisk? Noe jeg ikke har tenkt på?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat