Vis enkelt innlegg
Gammel 22-04-24, 20:50   #632
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.876
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Märtha Louise og media

Det Pelle sa. Det er liksom noe guffent ved at hun skjeller ut media og drar alle over en kam, samtidig som hun luker heftig på Wiki og snakker i timevis om hvor fryktelige media er i egne kanaler hvor hun ikke svarer ut noe av kritikken som er kommet mot henne og kjæresten.
Hun er i arverekken til den norske tronen, men virker ikke å forstå hva ytringsfrihet og fri presse handler om.

Jeg blir virkelig mer og mer skeptisk til hele fortellingen hennes om hvor fælt hun har det og hvilket offer hun er for mediene, når hun samtidig manipulerer og bruker egne medier for å kunne stå helt uimotsagt.

jeg har alltid syntes at hun må få være sin egen, alternative person. Men nå er jeg bare skeptisk og litt opprørt. Hun manipulerer media, hun forholder seg ikke til helt legitim kritikk av verken egen virksomhet eller de elleville greiene mannen lirer av seg, hun lar den kontroversielle kjæresten karakterisere hele det norske folket som rasister, uten å ta til motmæle, samtidig som de utnytter hennes posisjon og prinsessetittel helt uten skrupler for å tjene penger.
Men det som opprører meg mest, er at hun ikke beskytter ungene sine mot media som hun hevder ødelegger for henne, og som ødela hennes egen ungdom. Ungene hennes kunne vært like anonyme som barna til Ragnhild og Astrid - hvis Märtha hadde ønsket det.

For meg virker det som hujn gjerne vl ha både medieoppmerksomhet og pengene som følger med - hun vil bare ikke ha kritikken.
Og selv om mannen hennes selvsagt har møtt rasisme, kan de ikke bruke det som unnskyldning for å ikke skulle få kritikk for uttalelsene om både barneoppdragelse, vagina-rens og dødsønske hos kreftsyke barn. (Og den fæle seøvmordsgreia han klarte å lire av seg i julen. )

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West

Sist redigert av Pøblis : 22-04-24 kl 22:28.
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat