Tråd: Hund?
Vis enkelt innlegg
Gammel 22-06-14, 00:30   #15
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.892
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hund?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg har kjent en veldig kul kongepuddel, men det er altfor stort for oss. Minipudlene jeg har kjent har ikke vært særlig kule, men det er kanskje fordi de er eid av gamle, nevrotiske damer. Jeg tror ikke jeg vil ha noe så lite som en minipuddel.

Jeg vet ikke helt hva du sikter til med mini, men det finnes toy, dverg og mellom utenom stor. Den eneste forskjellen på dem er størrelsen, så det at du har kjent kul storpuddel og ikke kul mindre puddel er helt tilfeldig. Og en hund bøorcslltid hva du gjør den til.

En dvergpuddel er høyere enn en dachs.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat