Tråd: "Cubus-barn"
Vis enkelt innlegg
Gammel 23-11-11, 13:03   #270
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.249
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Cubus-barn"

Jeg er jo en av dem som tenker i mitt stille sinn at folk er ganske tøysete som kjøper Ralph Lauren eller Burberry til babyer, som varer i 2 måneder hvis man er heldig (og som i tillegg er langtfra min smak). Jeg mener, uansett hvor rik jeg blir, så har jeg bedre måter å bruke de hundrelappene på, liksom. Derfor synes jeg jo ikke det gir det minste status heller, det bare rykker litt i munnviken. Det samme gjør jeg egentlig over de 1000-kronersluene også; det finnes ingen sjanse i blåisen at de er verdt prisforskjellen.

Men når det gjelder f.eks. vinterdresser, så er det litt flere ting som spiller inn. Differensialkostnaden er for så vidt signifikant, men den relative prisforskjellen er likevel for min del ikke verdt tiden jeg må bruke på å finne ut hvilke av billigvariantene som faktisk er like gode som Reima (som jeg har kjøpt mange av, og vet hva står for). I tillegg så er jo merkostnaden HVIS jeg ikke blir fornøyd like signifikant, minst (siden jeg stort sett klarer å få en Reima på salg, og det gjør jeg jo ikke hvis jeg må akutt ut og kjøpe ny dress i desember fordi billigdressen ikke holdt mål). Da er risikoen og merarbeidet ved billigkjøp såpass stor at det ikke er verdt prisforskjellen.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat