Vis enkelt innlegg
Gammel 27-01-22, 14:58   #18
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.787
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En "generell" elbilforhandler, nær Oslo?

Har du noen i nær omgangskrets som du kan prøvekjøre bilene til?

Ellers fant jeg ut etter et kjapt googlesøk at Ensjø Car Center (som selvfølgelig ligger på Lørenskog) både har Tesla og ID4 inne. Så det kan hende de har flere elbiler på lur.

Mitt triks er å finne ut hvilke biler du kan tenke deg og bestille time til prøvekjøring. Det var sånn jeg fikk oss en ID4. Da hadde vi testet en Volvo XC40 først. Den likte ingen av oss. Og mannen min hadde kjørt e-tron en del ganger og ikke blitt overbevist. Siden vi syns det er pes å faktisk bytte bil, så ender vi alltid opp med det første som begge to liker. (Selv om jeg hadde noen flere biler på listen over de jeg tenkte vi kunne prøve.)


Sist redigert av Gaia : 27-01-22 kl 15:28.
Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat