Vis enkelt innlegg
Gammel 05-03-15, 17:08   #95
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg ønsker tips: cøliaki og barn

Da har vi vært på sykehuset i hele dag. Det gikk fint det.
Snuppa ble ganske urolig av den medisinen hun fikk før narkose, og hyperventilerte og gråt pga at hun var svimmel og mistet litt kontrollen tror jeg. Men det gikk nå bra til slutt.

Gastroskopien viste cøliaki ja, så vi fikk en informasjon fra legen om å starte med glutenfritt kosthold med en gang. Så vil vi få time til ernæringsfysiolog etter hvert, samt time til samtale med sykesøster. Og så vil det bli oppfølging av lege og sykehus utover.

Det blir bra det her. Kjenner jo at det blir en omveltning i starten, med å kontrollere og sjekke det meste. Og hun var litt frustrert selv, men det går seg til. Jeg tenker at det kanskje er lik så greit å få det nå, når hun er barn, enn når hun er litt eldre? Nå har hun liksom færre «uvaner» hun må luke bort. Og jeg vet det er mange gode produkter der ute.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat