Vis enkelt innlegg
Gammel 27-04-22, 17:50   #29
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #11

Naboer som feier sin egen gårdsplass før overtakelse sikkert av andre. Huset har stått ubebodd nå og har vært solgt for et par måneder siden. Kjekt med løvblåser som tar alt løv og støv ut av gårdsplassen hans, men han trenger jo ikke legge det midt i gata. Og feiebilen fra kommunen var her i går, så endelig hadde vi grus og sandfrie gater her. Er det mulig. Og ja, vi kjører motorsykkel og er opptatt av grusfrie gater, noe vi endelig fikk i går. Vurderte å stå med langkosten og koste i gata når han kom ut igjen av huset etter siste sjekk før han reiser igjen, bare synd jeg er syk så jeg ikke orket. Han kunne blåst det ut i kanten på andre siden i alle fall. Eller kanskje jeg rett og slett skal koste det tilbake i gårdsplassen hans?

Elisabet er ikke aktiv