Vis enkelt innlegg
Gammel 30-11-21, 12:56   #97
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.000
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #12

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Enkel å glede.
Nytt dusjhode. Som henger på veggen.

Bakgrunnsinformasjon: vi hadde en plan om å pusse opp badet da vi kjøpte dette huset for 9, 5 år siden, men det har ikke skjedd. Dusjkabinett skulle i alle fall byttes. Det skjedde heller ikke. Holderen til dusjhode var vel nærmest ødelagt allerede da, og å holde dusjen i hånden har blitt en vane så inngrodd de siste årene at jeg glemmer meg og plukker den ned når jeg er på hotell..

Men, inspirert av høye strømpriser slo det mannen at vi burde jo i det minste ha en sparedusj. Så da kjøpte jeg nytt dusjhode i dag. Med sparefunksjon. Og en sånn klemme - holder til den så den henger på stanga i dusjkabinett.

Juhu!!!

Fortsatt skulle hele kabinettet vært byttet. Og badet vært pusset opp etter dagens standard, ikke 1979 - standard. Men det er i kjelleren og mot yttervegg og ingen tegn til fukt, så det er ikke kritisk. Bare ønskelig.

Men med vår lave gjennomføringsevne, er jeg overlykkelig iver et dusjhode som henger på veggen.

Jeg kan kjenne meg veldig godt igjen over gleden i sånne små ting. Vi er også så innmari der. (Men vi bor i ny leilighet, for vi er ekstremt klar over hvor treige vi er.)

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv