Vis enkelt innlegg
Gammel 30-01-14, 18:22   #1
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Marengs på varmluft?

Jeg lagde noen porsjonspavlovaer i dag etter en oppskrift fra Trines Matblogg. Ellers når jeg lager marengs så pleier jeg å steke med vanlig over- og undervarme, men siden oppskriften var med varmluft så prøvde jeg det. Det ble jo veldig annerledes. Tolvåringen kommenterte det: "Hvorfor er de så ....mushy?" De har en helt annen konsistens enn vanlig, og det må jo være varmluftsstekingen som har skylden. De går jo an å spise, men jeg vil ikke servere dem til gjester på lørdag, så da er det bare å starte på ny runde.

Hvordan steker du marengs? Begrunn gjerne valget.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat