Vis enkelt innlegg
Gammel 23-05-09, 09:16   #94
Tangina
godtemonster
 
Tangina sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.359
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Har du håndsåpe på kjøkkenet?

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Man er hos kjæresten sin, pakker inn tampong i masse papir og kaster i søplebøtta. Hvorpå kjærestens mor senere kommer diskret og ber meg vennligst ikke bruke søplebøtta på badet til slikt fordi det er så ekkelt, om jeg ikke heller kan benytte søplebøtta på kjøkkenet?

Det ville nok min mor også kunne finnet på å si. Jeg tror det fordi man tenker at søppelbøtte på kjøkkenet blir tømt mye oftene, at den som regel er mer skjult for innsyn (inne et skap o.l.) og at det er varmere på et bad og ting begynner å lukte fortere der. (Jeg synes forøvrig ikke det er spesielt pinlig å kaste bind på kjøkkenet og har aldri tenkt på det som et problem).

__________________
Gutta -04 og -07
Tangina er ikke aktiv   Svar med sitat