Vis enkelt innlegg
Gammel 01-10-23, 14:12   #69
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.550
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liker du champagne?

Opprinnelig lagt inn av liefje, her.

Jeg liner absolutt ikke å få blomster. Det vil jeg kjøpe selv og sette sammen og tilpasse til vaser, interiør og borddekking. Jeg liker heller ikke å spise sånne «fine» sjokolader eller lakriskuler man ofte får i vertinnegaver. De gir jeg enten videre eller serverer når vi har gjester. Det er mao ikke lett å kjøpe en gave som alltid faller i smak hos mottaker. Det gjelder ikke bare flasker.

Men sjokolade og lakris kan man stort sett enkelt regifte. Enten på jobb eller som du sier, sette fram når det kommer folk. Å sette en flaske champagne på lærerværelset ville kanskje vært populært men neppe særlig lurt.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat