Vis enkelt innlegg
Gammel 25-06-19, 07:44   #27
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Tar du rattet?

Hvis du er i bil, og er kvinne, tar du plass i førersetet, eller overlater du det til partner?
Vi deler på å kjøre. Noen ganger han og noen ganger jeg. Min eks kjørte alltid når vi var sammen.

Kjører du langturer alene? Motorvei?
Ja, det elsker jeg. Må innrømme at jeg sikkert burde lese meg litt opp på trafikkreglene for motorvei for det kjører jeg stort sett bare på i ferier.

Kjører du i bytrafikk dersom du til daglig bor og kjører på distriktsveier?
Jeg bor i en miniby, men har for eksempel kjørt til Stockholm på ferie.
Må innrømme at jeg brukte mest kollektivtransport inne i sentrum underveis i oppholdet.

Lukeparkerer?
Det har jeg aldri lært og gjør alt for å unngå. Dersom jeg må, ender jeg alltid opp 40-50 cm fra kanten.

Kjører "den store bilen" dersom du har din egen lille dagligbil?
Har en ganske stor volvo stasjonsvogn. Foretrekker store biler.

Kjører med tilhenger eller campingvogn? Bobil?
Har ikke førerkort for henger og har heller aldri rygget med henger. Ønsker meg campingvogn, så det må jeg kanskje gjøre noe med.
Bobil kan jeg kjøre, men har ikke tilgang til.

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat