Vis enkelt innlegg
Gammel 25-06-19, 06:19   #23
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.810
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tar du rattet?

Hvis du er i bil, og er kvinne, tar du plass i førersetet, eller overlater du det til partner? Kjører du langturer alene? Motorvei?
Jeg kjører gjerne, og når vi kjører sammen kjører jeg litt over halvparten av tida tror jeg. Kjører gjerne langturer alene og også på motorvei.

Kjører du i bytrafikk dersom du til daglig bor og kjører på distriktsveier?
Lukeparkerer?
Har ingen problemer verken med bytrafikk eller å lukeparkerer.

Kjører "den store bilen" dersom du har din egen lille dagligbil?
Kjører med tilhenger eller campingvogn? Bobil?
Vi har 2 biler, like store, og jeg kjører dem begge. Kjører også med henger, men er ikke så veldig flink til det, for det blir for sjelden. Campingbil og bobil er ikke aktuelt.

Jeg har alltid vært glad i å kjøre bil og det hadde vært totalt uaktuelt for meg å automatisk sette meg på passasjersiden hver gang vi skulle kjøre sammen. Jeg tenker at det er ingen grunn til at menn skal anses som bedre sjåfører enn kvinner og mener at mengdetrening er det som avgjør om man blir god eller ikke. Derfor må man dele på, så begge blir gode sjåfører.

__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv   Svar med sitat