Vis enkelt innlegg
Gammel 06-11-06, 20:32   #9
carolin
Har laget seg en tittel
 
carolin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.043
Blogginnlegg: 70
carolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilken bil har du? Fortell litt..

Jeg har en "litt" bilgal mann jeg også, så han kjøpte et stykk Toyota Caldina fra Japan (som visstnok er en sportsutgave av Toyota Avensis), så tok han avensisen min og bygget disse to bilene om til en bil. Så nå har jeg en Toyota Avensis GT med 300 hk. Kjekk familiebil som rører på seg. Hadde han bare ikke glemt å nevne den lille detaljen med at bilen er så fin nå at den ikke kan brukes om vinteren.
Er veldig fornøyd med bilen, og det var jeg egentlig før ombyggingen og. Starter og går hver dag. Mannen har jeg mistet helt oversikt over hvilken bil han kjører, han har så mange prosjekter at han bytter bil oftere enn folk bytter undertøy.

Her er bilde av Avensisen:

__________________
If you talk to your children, you can help them to keep their lives together. If you talk to them skillfully, you can help them to build future dreams.

Sist redigert av carolin : 06-11-06 kl 20:38. Årsak: endre bilde
carolin er ikke aktiv   Svar med sitat