Vis enkelt innlegg
Gammel 30-01-11, 15:07   #11
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Planleggingsdag i bhg, ansatte fri?

Hvis de ansatte har vært på kurs/seminar hva_har_du over en helg, eller f.eks vært på kurs på ettermiddags/kveldstid, har de selvfølgelig rett på avspasering på planleggingsdagen. Du er nok ikke alene om å tro at ansatte i skoler og barnehager faktisk ikke jobber på planlegginsdagene. Jeg har faktisk en del ganger fått spørsmål om jeg har mulighet for å passe nabobarn og slikt fordi det er planleggingsdag og jeg jo har fri.
Og jeg får igjen bekreftet at min avgjørelse om å ikke bli venner med foreldre/elever på FB er meget klok...

rine er ikke aktiv   Svar med sitat