Vis enkelt innlegg
Gammel 15-11-21, 20:44   #31
Marla Singer
Bør lage seg en tittel selv
 
Marla Singer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 2.236
Marla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Bruk av klesplagg

Jeg ble ikke så overrasket egentlig, å kjøpe klær er jo en slags hobby for mange.

Jeg kjøper veldig sjelden klær, og prøver å finne klær som holder i en evighet. Men, siden jeg gjør så mange bomkjøp kan jeg ikke skryte av at jeg i gjennomsnitt bruker klærne så veldig mange ganger, selv om jeg bruker de jeg liker i 20 år hvis de holder. Jeg kaster ikke bomkjøpene da, de bare henger der, til jeg blir flink nok til å sy til at jeg kan sy dem om og bruke dem.

Blir ikke kjempeoverrasket om det ikke er veldig mange som iler til i denne tråden for å fortelle om at de handler masse uten å bruke noe, forresten.

Marla Singer er ikke aktiv   Svar med sitat