Vis enkelt innlegg
Gammel 23-09-19, 12:25   #46
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.486
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Størrelse på håndbagasje Norwegian

Jeg synes SAS sin måte å gjøre det på er mye bedre enn Norwegian, for det er vekten og størrelsen på kofferten som er utfordringen, ikke om håndbagasjen veier 1,5 eller 3 kg så lenge den får plass under setet foran. Norwegian hadde gjort det så mye lettere for seg selv om de kun satte en vektbegrensning på kofferten som skal være med ombord og en størrelsesbegrensning på enhet nummer 2.

Sånn som det er nå så fremstår de som unødvendig prinsippryttere og profittjegere og de treffer mye bredere med reglene sine enn å ta de som drar med seg en diger koffert og en sekk/veske som ikke får plass under setet foran.

Jeg er helt for tanken som ligger bak håndheving av regelverket, for etter at man innførte betaling for å sjekke inn bagasje har det tatt helt av på hva som regnes som håndbagasje. Men sånn som jeg har opplevd at de håndhever det så har de hoppet fra den ene grøften til den andre, og jeg vil fremover mye heller velge SAS enn Norwegian. Ikke på grunn av reglene, men hvordan de velger å håndheve dem.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat