Vis enkelt innlegg
Gammel 08-05-13, 14:28   #14
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Biltema er lagd for menn

Det er en ting som jeg lurer på og som jeg spør litt åpent. Hvorfor er det så ofte sånn at når en kvinne er litt teit, eller litt redd noe eller whatever så kommer det som en proklamasjon på halve befolkningen på kloden!?


Det irriterer meg og er et føkkings problem at kvinner blir i så stor grad stereotypet i forhold til menn. Menn finnes som Sportsfyr, Nerd, Komiker, Sur tykk fyr, Hissigpropp etc etc. Kvinne/Jente er liksom en egen personlighet.

Det er ikke bra for småjenter å ha så lite å spille på, disse kravene om at jenter er sånn. Jenter er slik. Og det hjelper ikke heller når voksne damer, istedet for å si Jeg, sier Vi kvinner.

Vel, Vi kvinner er faktisk lei av de som gjør seg til talspersoner for hele røkla av oss. Vi kvinner mener vi er individer og man bør se på seg selv som et individ.

"Hva skal en enslig kvinne med skruer", my bloomin arse.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat