Vis enkelt innlegg
Gammel 08-05-13, 13:49   #1
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.284
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Biltema er lagd for menn

Jeg går inn der for å kjøpe EN skrue, EN mutter og EN stoppskive. Går ut derfra med TI skruer, HUNDRE muttere og HUNDRE stoppskiver. Når kommer jeg ever til å få bruk for noe av det igjen? I den dimensjonen? At jeg har ni skruer til overs er greit nok, men hva med de 99 mutterne? Hva kan jeg finne på å bruke dem til? Lage meg et smykke kanskje.

Det er menn som pleier å kjøpe kvanta. Litt sånn "får sikkert bruk for det siden". Pappa er i alle fall sånn. Og brødrene mine. Onkler. Alle har et velassortert lager av skruer og diverse. Det er sikkert kjekt det, når man etter femten år igjen trenger en mutter i akkurat den dimensjonen. For meg, som enslig kvinne som ikke skrur noe særlig, hadde selvplukk i butikken vært en sikker vinner.

Jada, de har det sikkert på byggesjapper, men jeg gadd faktisk ikke fly byen rundt for den ene skruen, den ene mutteren og den ene stoppskiva, jeg.

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat