Vis enkelt innlegg
Gammel 20-12-11, 17:08   #839
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.554
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juleplanleggere foren dere

Hamstre frimerker, det har jeg ikke tenkt på. (Ba mannen kjøpe frimerker og konvolutter, han kjøpte smartpostkonvolutter han... ikke helt det jeg hadde tenkt meg, ettersom jeg bare skulle sende julekort, og det hadde vært rimligere med konvolutter og frimerker, menmen) Jeg har vel fortsatt julefrimerker fra 2009, så sånnsett har jeg rimlige frimerker i bruk enda jeg. For da hadde jeg kjøpt tre pakker, som lå igjen hjemme når jeg kom på posten, så jeg kjøpte tre pakker til. Og jeg trengte bare litt over to, så jeg hadde altså ca 5,5 pakke i rest, og jeg bruker dem bare til julepost, så jeg har enda noen i rest.

Men jeg har ikke SKREVET julekort i år (heller), som i fjor gikk vi for løsningen med at mannen designer kort, med god-jul-tekst, så skriver vi ut, og skriver bare navn på konvolutt. Har planer om mer overskudd neste år... og satser på at slekta bryr seg mer om bildet uansett. Men vi skriver ikke "årsoppsummering" uansett, vi sprer drypp via mail eller nettsamfunn, med bildeoppdateringer, gjennom året. Så julekortet er bare et julebilde.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat