Vis enkelt innlegg
Gammel 19-12-11, 10:37   #822
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.555
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juleplanleggere foren dere

Jeg, ehh, har ikke pakket inn alle gavene nei. Jeg har jo ikke gjort ferdig den ene engang... Heldigvis gjenstår bare å felle av, feste tråder og sy i knapper, men hallo da, jeg strikket til siste pinnen (minus da å felle av, det rakk jeg ikke den kvelden) for sikkert 2-3 uker siden, hvorfor har jeg ikke rotet meg til å gjøre den ferdig? Må huske det i kveld, tenker jeg, for det kan bli litt mer stress enn nødvendig om jeg skal gjøre det på onsdag, når vi skal pakke for ferien, og jeg kommer på at den ikke er pakket inn (det er heller ikke kruset til min mor, forresten. Og hundegavene) og oppdager at den jo ikke er ferdig engang...

Men noe sier meg at det snart er jul? Ja, og kjolen jeg strikker til lillejenta til jul er... kanskje ca 14 cm skjørt? som skal bli rundt 25 cm før jeg skal strikke bærstykke? Kan bli noe knapt med tid, ja? Vel, vi skal jo kjøre bil i 8 timer eller noe sånn på torsdag, om mannen kjører og jeg strikker? eller så blir den til ettårsdagen, det er to mnd til

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat