Vis enkelt innlegg
Gammel 19-02-24, 10:20   #84
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.324
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vindu litt åpent hele døgnet

Åh, jeg er glad jeg har vært lenge nok på FP til å vite at man bør kikke på tråder med mer enn 80 innlegg selv om overskriften er dønnkjedelig (sorry HI!), for dette var jo underholdende!

Ekstrapoeng til Pepper her som fikk meg til å snøftele.

Opprinnelig lagt inn av Pepper Lemon, her.

Enormt disiplinerende for meg, jeg må unngå fengsel, for å sove med lukket vindu hadde vært tortur.

Ellers - jeg blir fort syk av trekk (en Austensk kvinneskikkelse der altså), og foretrekker derfor vinduet lukket (og hodet plassert annet sted i soverommet enn under vinduet, også hvis det er lukket, for jeg bor i tomannsbolig fra 50-tallet...), bortsett fra når det er høysommervarmt.

Kunne derfor fint trivdes i fengsel på celle med utenlandske kvinner.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat