Vis enkelt innlegg
Gammel 23-12-21, 23:01   #12
kamp
ASD
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.934
kamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva tenker dere om booster dose, da?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

For meg er det helt åpenbart at han har rett og det er grenseløst provoserende hvordan rike land tar for seg av vaksiner og bidrar i alt for liten grad til at fattige lang også får tilgang, mulighet og evne til å vaksinere sitt folk.

Men det er ikke noe privatpersoner har ansvar for, utover å vurdere å bruke sin politiske stemme og den type ting. Jeg synes folk skal ta i mot de vaksinene de blir tilbudt.

Helt enig.

Jeg syns også det er dumt at mange land ikke får.

Jeg fikk selv ikke helt tatt stilling til det da jeg fikk beskjed på søndag at de kom hjem til meg på mandag så det ble en booster her også.

__________________
Even God was autistic, that's why the world spin
kamp er ikke aktiv   Svar med sitat