Vis enkelt innlegg
Gammel 14-10-06, 14:11   #1
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Utrop

Bil-basseng og mugg

I går og i natt pøsregnet det, så nå jeg håper strømmen blir billigere.
I dag skulle jeg flytte min bil noen meter for å gi bedre plass for et flyttelass. Jeg starter bilen og rygger en meter, Det høres ut som om jeg sitter i et basseng. Når jeg kikker meg rundt ser jeg at det er ca. 10 cm vann på passasjersiden. Foran og bak. Jeg lenset og tømmer, henter hånduker og vrir. Men under mattene er det noe svampaktig stoff som holder på vannet.
Problemet lokaliseres til "vannbeholderen" rundt batteriet. Dreneringen er gått tett og vannet har rent inn langs slangen til varmeapparatet. Når jeg snakker med verkstedet, er kommentaren; det er et typisk høstproblem. jeg har en Audi A4. Håper noen kan lære av dette.
Nå må bilen på tørking på verksted i flere dager. Seter må fjernes og matter skal tørkes. Og den dreneringen skal gjøres bedre!!
Send meg gode vibber slik at jeg unngår mugg og lukt.

__________________
Tenk positivt.

Sist redigert av kisha : 14-10-06 kl 14:33.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat